header1.png

Αυτοκόλλητα Σήματα Doming - Πόσες Πληροφορίες να εμφανίζονται.

Κατά την απόφαση να αναβαθμίσουμε τις επιφάνειες των προϊόντων μας με Αυτοκόλλητα Σήματα Doming καλούμαστε να αποφασίσουμε ποιά στοιχεία θα εμφανίζονται στη μακέτα.

Στόχος είναι πάντοτε η καλαισθησία ώστε τα αυτοκόλλητα να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της επιφάνειας την οποία κοσμούν. Από την άλλη πλευρά υπάρχει ο πειρασμός ώστε να προβληθούν όσο το δυνατόν περισσότερα στοιχεία. Μήπως όμως βλάπτουμε την επικοινωνιακή αποτελεσματικότητα των Σημάτων μας με αυτόν τον τρόπο?

Η βασικότερη κατευθυντήρια γραμμή που υποδεικνύει τον όγκο των στοιχείων που θα τοποθετήσουμε είναι η αναγνωρισιμότητα που ήδη έχει το brand που προβάλλουμε.

Όσο πιο γνωστό το brand μας τόσο πιο λίγα στοιχεία χρησιμοποιούμε.

Μια μεγάλη βιομηχανία διέλασης αλουμινίου για παράδειγμα θα χρησιμοποιήσει μόνο το λογότυπο της.

Για brands όμως που δεν συνοδεύονται από διαφημιστικές καμπάνιες στην τηλεόραση προτείνεται η χρήση επιπλέον στοιχείων.

Η αμεσότητα της επικόλλησης του αυτοκόλλητου πάνω στο προϊόν συνδυάζει στην αντίληψη του παρατηρητή το brand με το είδος του προϊόντος. Πολλές φορές όμως αυτό είτε δεν είναι πλήρως κατανοητό είτε θέλουμε να ενημερώσουμε ότι υπάρχουν και άλλα είδη ή υπηρεσίες που προσφέρουμε και τότε χρησιμοποιούμε επιλεγμένες λέξεις ώστε να προσδιορίσουμε με μεγαλύτερη σαφήνεια το αντικείμενο ασχολίας της εταιρείας.

Ειδικά σε περιπτώσεις όπου προσφέρονται υπηρεσίες SERVICE και ιδιαίτερα άμεσης εξυπηρέτησης τότε κρινεται σκόπιμο αυτό όχι μόνο να εμφανίζεται αλλά και να δίνεται έμφαση σε αυτό με γραφιστικές παρεμβάσεις (αλλαγή χρώματος, βάρους γραμματοσειράς κ.α.) 

Αμέσως επόμενο στοιχείο μετά το λογότυπο είναι ο τρόπος επικοινωνίας και ιδίως αυτός που θα εξυπηρετήσει τον τελικό χρήστη του προϊόντος. Συνήθως εμφανίζεται ο αριθμός του τηλεφώνου ή η ηλεκτρονική ιστοσελίδα (χωρίς προθέματα όπως https://).

Αν υπάρχει Εκθεσιακός Χώρος ή αν η Tοπικότητα παίζει σημαίνοντα ρόλο τότε είναι χρήσιμο να προστεθεί και η διεύθυνση.

Σε κάθε περίπτωση η επιλογή των στοιχείων πρέπει να γίνεται με προσοχή και να αποφεύγεται η χρήση απαρχαιωμένων ή περιττών στοιχείων όπως φαξ, όροφος, τηλ. κέντρο.

Αν έχετε αμφιβολίες για το πως πρέπει να διαμορφωθεί η μακέτα σας ζητήστε μας να σας κατευθύνουμε!.

Είμαστε πάντα στη διάθεση σας για να πετύχουμε μαζί το καλύτερο αποτέλεσμα.

Η δική σας επιτυχία είναι και δική μας επιτυχία!

 

Η ομάδα της

TMGR